Strona 1 z 2

E92 M3 LCI

: ndz maja 24, 2020 22:00
autor: juri
Siema,

od jakiegoś czasu rozglądam się za M3 E92. Szukam auta z:
1) Pełną historią serwisową
2) Wersja EU
3) Bezwypadkowego
3) Max+/- 120 000 kilometrów
4) Bez szybra i generalnie im mniej opcji tym lepiej

Jeśli ktoś ma / zna jakiegoś kandydata - prośba o PW / link / kontakt.

THX,
P.

Re: E92 M3 LCI

: pn maja 25, 2020 07:57
autor: Krasek
M-DCT czy MT?

Re: E92 M3 LCI

: pn maja 25, 2020 18:50
autor: juri
Nie miałem przyjemności jazdy tą generacją - dopuszczam obie skrzynie. Bardziej celuję w dobrą historię / odpowiedzialnego poprzedniego właściciela :-)

Re: E92 M3 LCI

: pn maja 25, 2020 19:06
autor: Bombel

Re: E92 M3 LCI

: pn maja 25, 2020 20:19
autor: Krasek
tylko dodam ze za taka przyjemnosc z carbon dachem na gotowo w PL to od 150tys zl w gore
czy dalej zainteresowany zakupem?

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 09:22
autor: ARTX
tutaj moja :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html

od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną 8)

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 09:38
autor: kerson
ARTX pisze:
sob maja 30, 2020 09:22
tutaj moja :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html

od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną 8)
To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującego :-).

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 10:15
autor: ARTX
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 09:38
To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie.
jednak chyba nie wiesz o czym mówisz... :wink: manuali oraz USA nie porównuje bo to w ogóle nie trzyma ceny...
zobacz ceny myślę, że wartych uwagi egzemplarzy bo nikt za bezcen auta któremu nic nie dolega i jest zadbany nie odda :idea:

2013 / 239.000 PLN :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-bm ... D41i0.html

2013 / 205.000 PLN :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-bm ... CDbTv.html

2010 / 195.000 PLN :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-e9 ... CWEyH.html

2012 / 179.000 PLN :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-m3 ... CKuB3.html

2012 / 159.000 PLN :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-bm ... D76GV.html


moja M3 na tle powyższych akurat jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o nakład $$$

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 11:44
autor: --==maly==----
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 09:38
ARTX pisze:
sob maja 30, 2020 09:22
tutaj moja :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html

od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną 8)
To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującego :-).
To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 14:25
autor: juri
Hej, z uwagi na urwanie głowy dopiero siadam do tematu - ledwo co @emski85 odpisałem.
Z tego co widzę będę musiał zweryfikować wymagania - choć Bombla piękna to przekracza budżet, pomimo już zrobionych panewek. Zakładamy ok 120-130 TPLN...

Przede wszystkim dopuszczam wersje pre-LCI, przebieg też luzuję - ale tutaj wszystko zależy od stanu. Nadal zależy mi na EU wersji z pełną historią.

Tak w zasadzie wymagania są płynne, bo szukam 3. auta dla rodziców, po skasowaniu poprzedniego BMW mojej mamy przez mechanika na jexdzie testowej to w zasadzie ona będzie nim codziennie jezdziła, max 5 tkm rocznie. Ja pomagam im wyszukać kandydatów :wink:

BTW - widzę, że manuale chodzą sporo taniej generalnie - ciekawe czy będzie jak z E46, tj. był hype na SMG a teraz najbardziej szuka się wersji z manualem.

Dzięki za odzew!

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 15:07
autor: kerson
--==maly==---- pisze:
sob maja 30, 2020 11:44
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 09:38
ARTX pisze:
sob maja 30, 2020 09:22
tutaj moja :arrow: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html

od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną 8)
To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującego :-).
To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.

Kolego, jakieś tam pojęcie mam ;-). I nie porównuję uszkodzonych z USA, bo sam kupowałem EU z przebiegiem 72k. na oryginalnym lakierze.
I chyba trochę rynek przyznaje mi racje, bo te "perełki" po 160-170 tys. PLN jakoś dziwnie stoją po pół roku i nadal są do sprzedaży :roll: .

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 20:32
autor: Juras
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 15:07
--==maly==---- pisze:
sob maja 30, 2020 11:44
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 09:38


To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującego :-).
To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.
Kolego, jakieś tam pojęcie mam ;-). I nie porównuję uszkodzonych z USA, bo sam kupowałem EU z przebiegiem 72k. na oryginalnym lakierze.
I chyba trochę rynek przyznaje mi racje, bo te "perełki" po 160-170 tys. PLN jakoś dziwnie stoją po pół roku i nadal są do sprzedaży :roll: .
Polift? Pokaż jakieś foto. Jeśli to nie tajemnica to napisz przy okazji jaka była cena.

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 20:49
autor: ARTX
kerson pisze:
sob maja 30, 2020 15:07
I chyba trochę rynek przyznaje mi racje, bo te "perełki" po 160-170 tys. PLN jakoś dziwnie stoją po pół roku i nadal są do sprzedaży :roll: .
jak już wyżej kolega maly napisał :arrow: dzije się tak, gdyż rynek zalały szroty z USA, kombinowane itp. Kto chce kupić pewne auto musi się liczyć z pewnym wydatkiem. Jedź i zobacz LCI za 120-130k to zobaczysz co to za auta :573:

Niemiec jakoś potrafi docenić i woli zapłacić większą kasę za pewne serwisowane auto. Zobacz co się dzieje z cenami e46 jaki jest rozrzut cenowy..

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 20:51
autor: ARTX
juri pisze:
sob maja 30, 2020 14:25
Z tego co widzę będę musiał zweryfikować wymagania - choć Bombla piękna to przekracza budżet, pomimo już zrobionych panewek. Zakładamy ok 120-130 TPLN...
jeśli szukasz auta z parametrami jak podałeś w pierwszym poście to przy tym budżecie nie znajdziesz pewnego LCI, więc radziłbym szukać pre-LCI a pewnego.

Re: E92 M3 LCI

: sob maja 30, 2020 22:02
autor: Juras
Wg mnie to jest tak:
- poniżej 100k widziałem same szroty - z takiej czy innej przyczyny. Nie widziałem nigdy normalnego e92 poniżej 100k
- 100-130k ma sens tylko przedlift, przy czym min. za jakiś sensowny egzemplarz to jest 110k (bez gwarancji, że taki będzie)
- 130-140k zaczynają się jakiekolwiek mądrzejsze polifty, nabierając sensu tak naprawdę powyżej 140k
- 140-180k to są zadbane egzemplarze LCI, z umiarkowanymi przebiegami, im wyżej górnej granicy tym bardziej bezwypadkowe, itp.
- powyżej 180k j.w. ale muszą mieć coś ekstra - np. ostatnie roczniki, niski przebieg, pierwszy właściciel, drogie dodatki, itp.

Być może powypadkowe US można kupić korzystniej no ale kto co woli.